poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Erlangen - 1 część

Erlangen to miasto na prawach powiatu w Niemczech, w kraju związkowym Bawaria, w rejencji Środkowa Frankonia w regionie Industrieregion Mittelfranke, o powierzchni 76,9 km2, liczba ludności powyżej stu pięciu tysięcy. Przemysłowe, a znaleźć w nim można całe kilometry ścieżek rowerowych, terenów leśnych oraz atrakcji turystycznych. Spędziłam w nim dwa miesiące w nowej pracy opiekunki osób starszych i muszę przyznać, iż bardzo mi się tutaj podobało. Wykorzystałam każdą wolną chwilę na wycieczki po samym mieście, a także po terenach zielonych, które lubię najbardziej. Poniżej kilka zdjęć znad Kanału Europejskiego:


Wypożyczalnia kajaków nad Kanałem Europejskim



Widok z jednego z wielu mostów nad Kanałem ;)



Kierunkowskaz dla każdego szukającego drogi ;)



Strefa przemysłowa nad Kanałem



Kapliczka nad Kanałem Europejskim



Dwie polskie opiekunki + oczywiście ja na trasie rowerowej ;)



Śluza na Kanale Europejskim


W drugiej części znajdziecie zdjęcia terenów zielonych (w tym indiańskiego wigwamu). Uprzedzę Wasze pytania, niczego nie piłam, nie brałam i wiem co mówię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz